Online bérszámfejtés kiszervezve

Modern megoldás a hatékonyabb vállalati működésért

Az online bérszámfejtés egyre népszerűbb megoldás a magyar vállalkozások körében. A digitalizáció előretörése és a munkajogi környezet folyamatos változása miatt sok cég dönt úgy, hogy a bérszámfejtési tevékenységeket kiszervezi. Ebben a cikkben bemutatjuk, miért érdemes az online bérszámfejtés lehetőségeit választani, hogyan zajlik a kiszervezés folyamata, és milyen előnyöket kínál a vállalatok számára.

Mi az az online bérszámfejtés?

Az online bérszámfejtés azt jelenti, hogy a bérszámfejtés teljes folyamata – az adatok begyűjtésétől a NAV-bevallásokig – digitális úton történik, egy külső szolgáltatóval együttműködve. A cégek nem helyben végzik az adminisztrációt, hanem felhőalapú rendszerek, automatizált szoftverek és online platformok segítségével biztosítják a folyamat gyorsaságát, pontosságát és megfelelőségét.

Hogyan zajlik az online bérszámfejtés kiszervezése?

Kapcsolatfelvétel és igényfelmérés

Mekkora a létszám, milyen típusú foglalkoztatottakkal dolgozik a cég?

Digitális rendszerintegráció

A szolgáltató összekapcsolja a meglévő HR és jelenléti rendszereket az online bérszámfejtési platformmal.

Adatfeltöltés és feldolgozás

A havi adatok (jelenlét, szabadság, juttatások) online feltöltheti és a feldolgozás rövid időn belül megkezdődik.

Riportálás és hatósági jelentések

A szolgáltató elkészíti a kötelező jelentéseket, bérjegyzékeket és NAV-bevallásokat.

Ügyféltámogatás és tanácsadás

Jogszabályváltozások, új juttatási formák vagy adózási kérdések esetén szakértői támogatás biztosított.

Miért jobb az online bérszámfejtés, mint a házon belüli megoldás?

Naprakészség

A rendszer automatikusan frissül a legújabb jogszabályváltozások szerint, így mindig megfelelő módon számol.

Időmegtakarítás

Az automatizált folyamatok jelentősen csökkentik az adminisztrációs terheket, így Ön a fő tevékenységére koncentrálhat.

Költséghatékonyság

Nincs szükség saját bérszámfejtő szoftverre, oktatásra vagy teljes munkaidős bérszámfejtőre.

Pontosság és biztonság

A felhőalapú rendszerek ISO-tanúsítvánnyal rendelkeznek, garantálva az adatok védelmét és biztonságos tárolását.

Elérhetőség bárhonnan

A rendszerhez interneten keresztül bármikor hozzáférhet a cégvezető vagy a HR, akár mobil eszközről is.

Skálázhatóság

Akár 5, akár 500 alkalmazottal rendelkezik, az online rendszer könnyen alkalmazkodik a vállalkozása méretéhez.

PayRoll: az online bérszámfejtés specialistája

A PayRoll több mint 15 éve nyújt professzionális bérszámfejtési szolgáltatásokat, és mára az online bérszámfejtés specialistájává vált. Testreszabott megoldásokat kínálunk kis- és középvállalkozásoknak, amelyek biztonságos, gyors és átlátható működést szeretnének.

📈 Váltson online bérszámfejtésre még ma, és tegye egyszerűbbé cége működését!

Készen áll a digitális átállásra?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérjen személyre szabott ajánlatot online bérszámfejtési szolgáltatásunkra!

Ingyenes konzultáció Csomagárak