A bérszámfejtés nemcsak havi rutinfeladat, hanem jogi és adózási kockázatokat hordozó folyamat is. Egyre több cég dönt úzleti megfontolásból úgy, hogy kiszervezi a bérszámfejtési teendőket. De miben más ez, mint amikor a cég "csak" a könyvelőjére bízza ugyanezt? Alábbi cikkünkben bemutatjuk a bérszámfejtés kiszervezésének folyamatát, és azt, hogy miért biztosít több előnyt, mint a hagyományos könyvelői megoldás. A bérszámfejtés kiszervezése azt jelenti, hogy a cég a munkavállalói bérének, juttatásainak, adóinak és járulékainak teljes feldolgozását egy specializált szolgáltatóra bízza. A kiszervezés nemcsak az adatok feldolgozását, hanem a jelentéskészítést, jogszabálykövetést és kommunikációt is magában foglalja a NAV és egyéb hivatalok felé.Mi is az a bérszámfejtés kiszervezése?
A bérszámfejtés kiszervezésének folyamata
1. Igényfelmérés és rendszerfeltérképezés
2. Technikai integráció
3. Adatszolgáltatás és feldolgozás
4. Ellenőrzés és riportálás
5. Kommunikáció és tanácsadás
Miért jobb, mint a könyvelőre bízni?
Szempont
Kiszervezett bérszámfejtés
Könyvelői megoldás
Szakértelem
Fókusz csak a bérszámfejtésre
Általános könyvelői tudás
Jogszabálykövetés
Automatikus rendszerfrissítések
Manuális figyelés
Adatbiztonság
ISO-minősített rendszerek
Alap könyvelői szoftver
Skálázhatóság
Könnyen bővíthető
Korlátozott kapacitás
Folytonosság
Nincs kiesés (csapatban dolgoznak)
Függ egy személytől
A PayRoll több mint 10 éve foglalkozik professzionális bérszámfejtési szolgáltatással. Csapatunk nemcsak kiszervezett bérszámfejtést, hanem ügyfélspecifikus riportálást, HR-integrációt, törvényváltozás monitoringot és teljes adminisztratív lefedettséget biztosít.
✅ Kiszervezett bérszámfejtés: biztonság, szakértelem, nyugalom!
Ingyenes konzultáció kérése2025-07-07