A bérszámfejtés kiszervezése egyre több hazai cég számára válik logikus és költséghatékony döntéssé. Azonban sok vállalkozás számára nem egyértelmű, hogy pontosan hogyan alakulnak a bérszámfejtési díjak, és mit tartalmaz egy ilyen szolgáltatás. Ebben a cikkben bemutatjuk a kiszervezett bérszámfejtés folyamatát, és részletesen kitérünk arra is, milyen tényezők befolyásolják a bérszámfejtési díjak mértékét. A bérszámfejtés kiszervezése során a cég vagy könyvelő egy külső, professzionális szolgáltatóra bízza a munkavállalók béreinek, juttatásainak, járulékainak számítását, a hivatalos bevallások elkészítését és a kapcsolódó adminisztratív feladatokat. Ez a megoldás nemcsak időt szabadít fel, de csökkenti a hibázási lehetőségeket, és biztosítja a jogszabályoknak való megfelelést is. A bérszámfejtési díjak több tényezőtől függnek, ezért az árak változóak lehetnek különböző szolgáltatók és cégek között. A legfontosabb árképzési szempontok: Minél több munkavállalót kell számfejteni, annál nagyobb az adatfeldolgozás mennyisége és a felelősség. Alkalmi munkavállalók, részmunkaidősök, külföldi munkavállalók külön számfejtési logikát igényelhetnek. Speciális riportok, juttatási struktúrák, cafeteriakezelés vagy több telephely esetén bonyolultabb az ügyintézés. A díjak tartalmazhatnak NAV-bevallást (08,58,T1041,T1042E), M30-as nyomtatványokat, szabadság- és jelenléti nyilvántartást, tanácsadást is. Egyes szolgáltatók korszerű, online rendszert biztosítanak, amely szintén része lehet az árazásnak. Tapasztalt, nagy múltra visszatekintő bérszámfejtő cégek magasabb díjat kérhetnek a minőségért. Az alábbi árak tájékoztató jellegűek, a végleges díj a konkrét igények függvényében változhat: Fontos: Az ár nem minden! Érdemes figyelembe venni, mit tartalmaz a szolgáltatás: automatizáltság, ügyféltámogatás, rugalmasság, adóhatósági kapcsolattartás stb. Nincs szükség belső bérszámfejtő alkalmazására vagy szoftverlicenc vásárlására. Csak a ténylegesen igénybe vett szolgáltatásokért fizet. A bérszámfejtés jogszabályai folyamatosan változnak. A szolgáltatók mindig naprakészek, így Ön nem kell követnie a változásokat. A HR és a vezetők az adminisztráció helyett a valódi üzleti feladatokra fókuszálhatnak, nincs szükség belső képzésekre. Korszerű, tanúsított rendszerekben történik az adatkezelés, nincs kockázata az adatvesztésnek vagy jogszabályi vétségeknek. Vállalkozása növekedésével a bérszámfejtés is könnyen skálázható, nincs szükség új rendszerek beszerzésére. Különleges helyzetekben (betegszabadság, túlóra, ünnepi időszak) is gyorsan és precízen kap megoldást. A PayRoll több mint 15 éve nyújt kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatásokat. Díjszabásunk átlátható, a szolgáltatásunk pedig rugalmas: kisvállalatoknak és nagyobb cégeknek is kínálunk testreszabott megoldást. 📊 Kérje díjmentes ajánlatunkat, ha szeretné tudni, mennyiért lehetne Önnél is hatékonyabb a bérszámfejtés! Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérjen személyre szabott ajánlatot online bérszámfejtési szolgáltatásunkra!Mit jelent a bérszámfejtés kiszervezése?
Mi befolyásolja a bérszámfejtési díjakat?
Dolgozói létszám
Foglalkoztatási formák összetettsége
Vállalat egyedi igényei
Kapcsolódó szolgáltatások
Digitális integráció foka
Szolgáltató referenciái
Bérszámfejtési díjak: mi számít reálisnak?
Átlagos bérszámfejtési díjak 2025-ben
Miért éri meg kiszervezni?
Költségoptimalizálás
Szaktudás
Időmegtakarítás
Adatbiztonság
Skálázhatóság
Rugalmasság
PayRoll: korrekt bérszámfejtési díjak, profi szolgáltatás
Készen áll a költséghatékony bérszámfejtésre?
2025-07-14